ए मेरो दिल

mero dil

ए मेरो दिल ,
तँ मलाई कति सताउछस् ,
उ त पराई हो,
तँ आफ्नो भएर नि किन रुँवाउछस् ?

भुली दे उसलाई,
सम्झँनामा कति सजाउछस्,
मगजले त बुझी सक्यो,
तँ अझै उसमै हराउछस्,
उसलाई सम्झी तँ आफै किन कराउछस् ,
अझै पनि उसको सामु आफ्नो धड्कन बडाउछस्,
जितेको त थिस्,
फेरी उसलाई जितको च्यादर किन ओडाउछस् ,
आखाँले त सब देखी सक्यो ,
तँ मुटुबाटै आसुँ बगाउछस् ।

ए मेरो दिल ,
तँ मलाई कति सताउछस् ,
उ त पराइ हो,
तँ आफ्नो भएर नि किन रुँवाउछस् ?

One response to “ए मेरो दिल

  1. ए मेरो दिल ,
    तँ मलाई कति सताउछस् ,
    उ त पराई हो,
    तँ आफ्नो भएर नि किन रुँवाउछस् ?

    heart touching lines..
    awesome

Leave a Reply

